اردوی مطالعاتی ناصرنوین – پارت2

اردوی مطالعاتی ؛ یکی از مهمترین اقدامات مجموعه ناصرنوین

به جرات میتوان گفت که اردوی مطالعاتی یکی بهترین برنامه مجموعه ناصرنوین والبته سخت ترین پروژه اجرایی توسط پرسنل مجموعه بزرگ ناصرنوین بوده است؛ دیگه نسل جدید با شور و هیجان آن هم در رنج سنی شلوغی و سن بلوغ را همه باهاش آشنا هستیم؛ حال در نظر بگیرید قرار باشد تعداد 100-70 نفر را در یک محوطه ، مدرسه یا سالنی جهت مطالعه امتحانات کنترل و مدیریت کنید!!!

این پروژه بزرگ ، سخت و مهم انجام نمیشد مگر با پیگیری های شخص آقای علیرضا نجفی بعنوان معاونت کل چهار شعب ناصرنوین که جای داره از مدیران و موسسین مجموعه بزرگ ناصرنوین هم تشکر شود که اجازه تام را به آقای نجفی دادند.

پروژه از آنچه که شما الان تصور می کنید به مراتب سخت تر بود!!! فصل رو به گرمی؛ دانش آموزان پر انرژی؛ و همه مستعد شوخی!!! یعنی کوچکترین صدایی میتونست بشه یک هواس پرتی برای کل سالن؛

آقای نجفی به همراه یک تیم چند نفره توکل بخداوند استارت کار را  زده و طی یک پروسه شاید دو ماه طول کشیده باشه!!! از تنظیم آیین نامه اردوی مطالعاتی ، شرایط ، قوانین و دستورالعمل برگزاری اردوی مطالعاتی…؛ تا مهر تایید مدیران مجموعه ناصرنوین؛

برنامه مدون کل اردو و تبلیغات یا تشریح کلیات اردو انجام گرفته که شاهد حجم قابل توجهی از استقبال والدین و دانش آموزان از این طرح شدیم. بلاخره شرایط اردوی مطالعاتی ناصرنوین به نحوی بود که دانش آموزان در کنار درس خواندن کلی تایم متنوع داشتند؛ از طرفی والدین شاغل بدون دغده به کار خودشان می رسیدن و والدینی که رشد معدل برای فرزندشان ملاک مهمی بود خیالشان راحت از اینکه فرزندشون در یک جمعی قرار گرفته که همگی هدفی واحد دارند که آن هم امتحانات نوبت است.

برنامه روزانه اردوی مطالعاتی از ساعت 8:00 صبح آغاز و تا ساعت 20:45 متصل و پیوسته به هم ادامه داشت؛ حتی روز جمعه!!!

ابتدای صبح دانش آموزان حضور و غیاب شده ، سپس گوشی ها بصورت سایلنت تحویل پرسنل حاضر در اردوی مطالعاتی داده میشد و استارت روز با صلواتی بر محمد و آل محمد میخورد.

یک ساعت مفید مطالعه سپس 15 دقیقه تا نیم ساعت استراحت داشتند؛ به همراه تایم های پذیرایی ، ورزش های هوازی ، پرسش و پاسخ انفرادی ، پرسش و پاسخ گروهی ، جلسه رفع اشکال ، حل نمونه سوالات سنوات قبل ، تایم مشاوره انگیزشی ، مسابقات تیمی ، مشاهده عکس ، اسلاید ، کلیپ و..

همراه آقای نجفی بودند همکارانی چون آقای ریاحی ، آقای کلالی ، آقای فرزانه ، خانم اصغری ، خانم نخعی ، آقای راد و… که انصافا از تک تکشون بخاطر این وقت و انرژی که گذاشتن صمیمانه تشکر کرده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید