المپیاد ورزشی ناصرین

گوشه ای از فعالیت های ورزشی ناصرنوین

در ضمن سال تحصیلی مجموعه مدارس ناصرنوین کلی برنامه متنوع برای دانش آموزان داشته تا همواره شور و نشاط بین دانش آموزان موج زده و با ایجاد تنوع مراحل تحصیل را برای آنها خسته کننده به نظر نرسد.

در همین موضوع مجموعه مدارس ناصرنوین چند المپیاد ورزشی در سطح کلاسی ، در سطح شعب و در کل مجموعه برگزار کرد که در پایان نفرات برتر به طرق مختلف مورد تشویق مسئولین مجموعه مدارس ناصر نوین قرار گرفتند.

هدف مجموعه مدارس ناصر نوین از المپیاد ورزشی میدان دادن به دانش آموزان بوده ؛ ضمنکشف استعدادهای آنها…؛ اینکه هر دانش آموزی ، هر هنری دارد را می تواند بعد ثبت نام در دفتر مدرسه؛ وسط میدان آمده و آن را اجرا کند!!!

از رشته های ورزشی و رزمی بگیرید تا روپایی زدن ، حل مکعب روبیک تا استندآپ کمدی و لطیفه گفتن و آواز خواندن!!! ما اینجا هستیم تا ترس دانش آموز   بریزه و وارد میدان عمل بشه و استعداد خودش را شکوفا بکنه؛

برای مجموعه ناصر نوین اصلا مهم نیست که چه دانش آموزی چه قابلیتی را قراره جهت نمایش در میدان المپیاد ورزشی ارائه دهد؛ ملاک مجموعه صرفا همان اعتمادبنفس ورود به میدان هستش؛ سپس منظم و مرتب اجرا کردن آن قابلیت…

برای هر دانش آموز که هر اجرایی داشت؛ لوح تقدیر و تشویق در سطح مدرسه صادر شد (صرفا جهت جرات و اعتمادبنفس)  و برای نفرات برتر که به مراحل بالاتر صعود کردند جوایز ارزنده تری در نظر گرفته شد.

 

این مراسم تحت عنوان المپیاد ورزشی مجموعه مدارس ناصرنوین در هر چهار شعبه برگزار شده و نفرات برتر توسط هیئت داوران که متشکل از دبیران ، مدیران و پرسنل منتخب مجموعه مدارس ناصرنوین انتخاب شده و به مرحله بعدی یعنی المپیاد ورزشی بین شعب مجموعه مدارس ناصر نوین راه خواهند یافت.

در نهایت از بهترینهای المپیاد در جشن ستارگان ناصرنوین تقدیر و جوایزی به رسم یادبود اهدا گردید؛ چون بهترین ها در بهترین

دیدگاهتان را بنویسید