عکس برداری از دانش آموزان

مجموعه مدارس ناصرنوین در جهت رسیدن به اهداف اصلی خویش که همانا رفتن توی لیست بهترین مدارس مشهد هستش؛ در نظر دارد در جهت تشویق و ترغیب دانش آموزان خویش هر گونه ایده انگیزشی که منجر به شوق دانش آموزان به درس خواندن میشود را اجرا کند که تا الان هم به دلیل همین امور هست که مجموعه ناصرنوین جزء بهترین مدارس قاسم آباد و با داشتن چهار شعبه جداگانه یکی از مدارس شاخص ناحیه7مشهد مقدس هستش.

پروژه یا ایده تشویق یا تبریک روز تولد دانش آموزان جهت القای انرژی مثبت به آنها ایده ای بود که در ابتدا آسان به نظر میرسید اما در ادامه برای مدرسه هزینه بر هم شد!!! اما مجموعه ناصرنوین که هدفی جز ارتقای سطح کیفی در ذهنش ندارد؛ این هزینه ها را متقبل شد تا همچنان بعنوان برترین مدرسه ناحیه7 مشهد به رسیدن در جمع بهترین مدارس مشهد فکر کند.

در همین راستا مجموعه ناصرنوین اقدام به تجهیز اتاق تولید محتوا کرد و تیم تحقیق و توسعه را نیز استارت زد که در این تیم آقای نجفی بعنوان معاونت کل چهار شعب ناصرنوین و آقای کلالی بعنوان طراح ، گرافیست ، تولیدمحتوا ، سئوی سایت و آقای اسماعیلی بعنوان کارشناس فنی و اجرایی و پشتیبانی سایت مشغول به کار هستند.

البته سایر دوستان نیز در این راستا فعالیت های ضمنی خوبی داشتند و حمایت دوستان را ارج می نهیم.

دیدگاهتان را بنویسید