پیش آزمون نصر مرحله دوم (آبان 1402)

هدف مجموعه مدارس ناصرنوین از برگزاری آزمون های تستی مرحله ای با پیش آزمون، اندازه‌گیری دقیق توانایی‌ها و مهارت‌های فرد در زمینه‌های مختلف است. این آزمون‌ها با توجه به موضوع مورد نظر و با تعیین سطح دشواری مناسب، به فرد کمک می‌کنند تا میزان دانش و توانایی خود را در آن زمینه ارزیابی کند.

برگزاری پیش آزمون های نصر که بنوعی یک نیروی کمکی به دانش آموزان جهت آزمون نصر بوده؛ اولین بار توسط آقای نجفی معاونت کل چهار شعب راه اندازی شد که طی آن آزمون نصر سال گذشته تحت عنوان پیش آزمون نصر برای دانش آموزان شعب ناصرنوین ارائه میشود تا آشنایی نسبی با آزمون نصر پیش رو داشته باشند.

با انجام پیش آزمون قبل از آزمون اصلی، فرد می‌تواند با محیط و نحوه آزمون آشنا شود و از احتمال اعصاب‌زدهی و اضطراب کاسته شود. همچنین، با ارزیابی نتایج پیش آزمون، فرد می‌تواند نقاط ضعف و قوت خود را درک کرده و برنامه ریزی مناسبی برای بهبود عملکرد خود در آزمون اصلی داشته باشد.

به طور کلی، انجام آزمون های تستی مرحله ای با پیش آزمون در مجموعه مدارس ناصرنوین ، به فرد کمک می‌کند تا بهترین عملکرد خود را در آزمون اصلی داشته باشد و به ارتقای دانش و توانایی‌های خود برسد..

پایه هفتم پیش آزمون نصر
پایه هشتم پیش آزمون نصر
پایه نهم پیش آزمون نصر

دیدگاهتان را بنویسید