آماده سازی جوایز شروع سال تحصیلی

ایجاد انگیزه تحصیل با تشویق و جوایز به سبک مجموعه ناصرنوین

همانطور که همگی مستحضر هستید ؛ دنیا در حال تغییر و تحول هستش و خیلی از موارد روز مره هستند که یا تغییر کرده اند و یا اینکه کلا حذف شده و توسط موردی دیگر جایگزین شده است؛  سبک های آموزشی هم از این موضوع مستثنا نبوده و نیست!!! در همین راستا مدیریت مجموعه مدارس ناصرنوین در تلاش است که همواره ضمن آپدیت کردن خودش و مجموعه تحت مدیریتی خود بهترین متدهای آموزشی روز که بهترین جواب را داده ؛ در جلسات مختلف تجزیه و تحلیل کرده بعد از بررسی نقاط ضعف و قوت آن روش در صورت موافقت حداکثری طرح توسط همکاران مجموعه ناصرنوین آن طرح برای مجموعه بکار برده خواهد شد.

مجموعه مدارس ناصرنوین از سنوات قبل تا به امروز همواره پای ثابت تشویق کردن دانش آموزان بوده ، هست و خواهد بود؛ چون این روش یکی از بهترین و موثرترین متدهای آموزشی است.

نسل جدید فرزندان شما بدلایل مختلف سبک زندگی ، پیشرفت تکنولوژی و.. بایستی در بهترین حالت ممکن قرار داشته باشند تا استعدادهایشان بهتر شکوفا شود؛ انواع تنش ها و استرس ها برای دانش آموزان نسل جدید سم بوده؛ در مقابل تشویق کردن ، حمایت ، میدان دادن و سایر روش های افزایش اعتمادبنفس برای دانش آموزان معجزه میکند.

مجموعه مدارس ناصرنوین در عمل این قضیه را اجرا کرده و همواره دنبال بهانه ای است تا دانش آموز خودش که همان فرزند عزیز شماست را مورد تشویق قرار دهد!!! فقط باید بخواهد؛ و این صرف فعل خواستن میتواند با همکاری همزمان مدرسه و والدین سریعتر تفهیم شده که منجر به شکوفایی زودتر و بهتر استعدادها میشود.

در تلاش هستیم تا تعامل دوجانبه خوبی با والدین گرامی داشته باشیم جهت رسیدن به هدفی مشترک که همان شکوفایی استعداد یک آینده ساز کشور هستش؛ بااحترام و افتخار – تیم تحقیق و توسعه مجموعه مدارس ناصرنوین

دیدگاهتان را بنویسید