برترین های ناصرنوین

#کیفیت ؛ راز موفقیت مجموعه مدارس ناصرنوین

رویکرد مجموعه مدارس ناصرنوین در بحث آموزشی ، تربیتی ، فرهنگی ، پرورشی و.. بیشتر بر پایه انگیزشی ، تشویق کردن و القای روحیه در بحث خودباوری و اعتمادبنفس هستش؛ اینکه فردا دانش آموز ما یا فرزند شما بتواند در جامعه راحت تر تعامل کرده ؛ در بحث دوست و پیدا کردن دوست مناسب چالش کمتری داشته و بهترین انتخاب را داشته باشد.

سیاست براین است که در طول سال دانش آموزان به طرق مختلف تشویق شوند!!! از جمله دانش آموزان برتر علمی ، برتر معدل ، دانش آموزان برتر اخلاق ماهانه ، تشویق از دانش آموزانی که رشد معدل ماهانه خوبی داشتند ، تجلیل و تشویق از انتظامات و افرادی که با مدرسه همکاری دارند و… در هر مورد سه تا پنج نفر برتر ملاک هستند؛

در این استراتژی شما درنظر بگیرید در یک کلاس حدود 20-18 نفره اگر قرار باشد 5 نفر اول معدل ، اخلاق ، رشد معدل و همکار با پرسنل مدرسه ازشون تشویق بشه ؛ عملا همه اعضای کلاس در طول سال چندبار تشویق خواهند شد!!!

و این رسالت ما هستش در القای روحیه ، اعتمادبنفس و میدان دادن به دانش آموزان با بهترین شرایط ، ضوابط و کیفیت آموزشی و پرورشی ؛ که مجموعه ناصرنوین راز بقای خویش را محکوم به کیفیت میداند. ما باید بهترین باشیم تا بهترین ها ما را انتخاب کنند!!! در هر لحظه که کیفیت کار آموزشی-پرورشی ما کمرنگ بشه جلسه برگزار خواهد شد!!!

در ادامه بحث کیفیت ما یک فرایند ارزشیابی اساتید را هم در کنار بحث آموزش داریم ؛ براین اساس که دبیران مجرب ناصرنوین هم طبق یک سری شاخص ها و معیار ها مورد سنجش ماهانه قرار گرفته و هر ماه دبیر برتر ماه مورد تشویق در سر کلاس درس و جلوی دانش آموزان و همچنین در دفتر مدرسه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

استراتژی دبیر برتر ماهانه این است که کار دبیران مجرب ناصرنوین مورد ارزیابی قرار گرفته و دبیران بایستی براساس شاخص ها و معیارهای مجموعه عملکرد تا کیفیت آموزشی مطلوب مجموعه ناصرنوین حفظ شود.

همچنین در بحث اولیاء و لینک اولیا با دبیران هم طبق یک سری دستورالعمل های خاص در برنامه موجود بوده و والدین میتوانند از طریق سامانه مدبر ، جلسه خصوص با دبیران و جلسه رسمی دیدار با اولیاء از نظردیک با دبیران مربوطه ملاقات داشته باشند.

همه این موارد و کلی موارد و پارمترهای دیگر هستند که در این مبحث جای دارند که شاید از قلم افتاده و در مطالب بعدی سایت حتما مطرح خواهند شد؛ همه و همه جهت اتقای کیفیت آموزشی ناصرنوین و در راستای کاهش دغدغه والدین گرامی است.

دیدگاهتان را بنویسید