برگزاری کلاس های تقویتی و مهارتی

آموزش مهارت های کاربردی ناصرنوین ضمن مدرسه

مجموعه مدارس ناصرنوین درصدد این است که با تنوع های مختلف آموزشی ، پرورشی ، تربیتی و.. شرایط و محیط را برای دانش آموزان جذاب و دوست داشتنی کرده باشیم. مجموعه ناصرنوین بر این باور است که یادگیری مباحث کاربردی و دوره های مهارتی برای زندگی آینده دانش آموزان نیاز هستش و در این راستا تمام تلاش مجموعه را  به کار بسته و با جذب و گزینش دبیران مجرب همچنین با نگرش جوانگرایی سعی کرده محیط آموزشی جوان و خلاقی را برای فرزندانتان مهیا کند.

مجموعه مدارس ناصرنوین برای همه دانش آموزان در همه سطوح مختلف برنامه ریزی هدفمندی داشته و همه ساله با استفاده از تجارب و اجرای ایده های جدید و متنوع نیروهای خلاق و جوان خویش برای سال آینده برنامه ریزی هدفمندتری تهیه میکند.

کلاسهای تقویتی برای دانش آموزانی که اندکی ضعیف هستند با رویکرد تقویت پایه و تاکید بر دروس اصلی و پایه برگزار میشود؛ در طول سال تحصیلی و حتی در تابستان و ایام نوروز!!! تا دانش آموزانی که در برخی دروس پایه نتوانستند خودشان را به بقیه دانش آموزان برسانند؛ بتوانند از ظرفیت این کلاسها استفاده کنند.

دسته بعدی کلاسهای فوق برنامه مجموعه مدارس ناصرنوین برای دانش آموزان باهوش و زرنگ تهیه شده با رویکرد استعدادیابی و هدفمند کردن دانش آموزان جهت مدارس نمونه دولتی و مدارس تیزهوشان؛

دسته بعدی کلاسهای فوق برنامه مجموعه مدارس ناصرنوین منوط میشود به مهارت های جانبی و کاربردی خارج درسی؛ به این صورت که مجموعه ناصرنوین معتقد است که باید به استعدادیابی دانش آموزان بیش از پیش دقت شود!! و ما بدانیم دانش آموز برای چه کاری ساخته شده است؟ حوزه نقاشی یا حوزه علوم یا حوزه کامپیوتر یا حوزه ریاضی؟؟

 

در خلال همه این مسائل مجموعه مدارس ناصرنوین طی جلسات متعدد و برگزاری چند نظرسنجی مختلف از والدین و دانش آموزان سنوات قبل تشخیص دادیم در حوزه های کامپیوتر و شبکه ، نرم افزارهای کاربردی نظیر آفیس ورد ، آفیس پاورپوینت ، آفیس اکسل، و حتی نرمک افزارهای تخصصی تری نظیر آدوبی فتوشاپ ، آدوبی پریمیر ، آدوبی افترافکت ، آدوبی افل استودیو نیز دوره های آموزشی مقدماتی برگزار کند.

تا دانش آموزان با مسائل مقدماتی آنها آشنا شده و درصورت علاقه از سوی دانش آموزان و یا استعدادیابی از سوی والدین و مدرسه ضمن ادامه آموزش های فرزندتان در دوره های پیشرفته ؛ بتوانیم نقشه راهی برای آینده فرزندتان ترسیم کنیم…

ادامه کلاسها و دروره های آموزشی به شرح ذیل می باشند:

آموزش روباتیک ، آموزش سیاه قلم ، آموزش موسیقی ، آموزش خوش نویسی ، آموزش نقاشی روی اجسام و..

دیدگاهتان را بنویسید