تیم فوتبال مجموعه ناصرنوین

حضور تیم دانش آموزی مجموعه ناصرنوین در ناحیه7مشهد مقدس

بهترین های فوتبالی ناصرنوین از بین دانش آموزان چهار شعب مجموعه ناصرنوین با توجه به عملکرد چندهفته اول شروع مدارس با نظر و انتخاب دبیر ورزش انتخاب شده و طی چندین مرحله تست و آزمون عملی و چند مسابقه تدارکاتی انتخاب و برای مسابقات فوتبال مدارس ناحیه7مشهد مقدس اعزام شدند.

از آنجایی که ورزش اولویت اصلی مدیریت و موسسین مجموعه مدارس ناصرنوین بوده و هست؛ همکاری و هماهنگی های لازم انجام شد تا دانش آموزان با دغدغه کمتری فقط متمرکز مسابقات و افتخار آفرینی برای خودشان ، خانواده هایشان و مجموعه مدارس ناصرنوین باشند.

حتی شخص آقای علیرضای نجفی به عنوان معاون کل چهار شعب مجموعه مدارس ناصرنوین بعنوان یار دوازدهم بصورت فیزیکی و حضوری همراه تیم بودند.

آقای نجفی علیرغم مشغله و مسئولیت مهم معاونت کل چهار شعب مجموعه مدارس ناصرنوین باز هم برای روحیه دادن به دانش آموزان که اولویت اصلی مجموعه ناصرنوین هم هست؛ در تک تک بازی ها و مسابقات بعنوان یاردوازدهم کنار تیم بوده و از هیچ تلاشی برای تیم دریغ نکرده و این حد از همراهی و پشتیبانی در کنار مشغله های متنوع جای بسی تشکر و خداقوت دارد.

اینکه تیم مدرسه ناصرنوین در مسابقات ناحیه7مشهد مقدس تیم اول یا جزء سه تیم اول باشد؛ در رده اولویت های بعدی هستش. 

مهم برای مجموعه مدارس ناصرنوین هیجان دانش آموزان از مسابقات هستش و اینکه بازیکن اخلاق از مدرسه ناصرنوین انتخاب شود و اینکه تیم فوتبال ناصرنوین نماینده اخلاق و بازی دوستانه در سطح ناحی7مشهد و حتی در سطح استان باشد.

چون چیزی گران مایه تر از صبر و شکیبایی و اخلاق وجود ندارد..؛

دیدگاهتان را بنویسید