زنگ تفریح با بچه ها در شعبه نهم

همانطور که در مباحث قبلی هم ذکر شد؛ وقتی دانش آموزان از قدرت یادگیری خوبی برخوردار هستند که انگیزه آموزش وجود داشته باشد…

زمانی انگیزه یادگیری مهیا میشود که حال دانش آموز خوب باشد و این همان اصل مهمی هستش که مجموعه مدارس ناصرنوین به دنبال آن است. اینکه با خوب کردن حال دانش آموزان زمینه افزایش قدرت یادگیری دانش آموزان را فراهم کند.

این مهم زمانی محقق می شود که ما در جریان حال دانش آموزان باشیم یعنی کی دانش آموز چه چیزی را بیشتر دوست دارد؟؟ چون مجموعه ناصرنوین قصد دارد در رتبه های برتر بهترین مدارس مشهد قرار داشته باشد و برای حفظ جایگاه ویژه خویش بعنوان بهترین مدرسه ناحیه7مشهد سعی دارد تا با افزایش سطح کیفی شرایط را برای فرزندانتان مهیا کند.

در زنگ تفریح مجموعه مدارس ناصرنوین تلاش شده تا با ایجاد تنوع های بیشتر ضمن غنی سازی این تایم استراحت زنگ تفریح؛ ذائقه همه دانش آموزان نیز سنجیده شده و برای همه آنها سرگرمی منطبق با علاقه شان تدارک دیده شود.

مثلا

مسابقات فوتبال دستی / مسابقات طناب کشی / مسابقات روپایی با توپ / مسابقات حرکات نمایشی با توپ / مسابقات استندآپ کمدی / مسابقات شعر یا آواز خوانی / مسابقات شطرنج /و… در سطح مدرسه و در تایم زنگ تفریح برگزار می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید