زیباسازی شعبه 2 مجموعه مدارس ناصرنوین

حال خوب دانش آموزان اولویت اصلی مجموعه ناصرنوین هستش؛

مجموعه ناصرنوین همواره در تلاش است تا اثر استرس زندگی ماشینی ، سرعت ، عجله و.. را در قالب مدرسه کم کرده و دانش آموزان فارغ از همه تنش ها بتوانند در محیطی آرام و ملیح با بقیه دانش آموزان دوست شده و در آرامشی متعادل به تحصیل بپردازند؛ حتی مجموعه ناصرنوین با تحویل گرفتن گوشی های دانش آموزان سعی دارد تا فرزندانتان را برای چند ساعت هم که شده از محیط و فضای مجازی به فضای حقیقی مدرسه بیاورد.

زیباسازی نمای داخلی مدرسه نیز به لحاظ روانشناسی و ساختارشناسی تاثیر مستقیمی روی ناخودآگاه دانش آموزان گذاشته و میتونه آرامشی را در ناخودآگاه دانش آموز ایجاد کرده تا بدون کوچکترین تنش یا استرسی به تحصیل بپردازد.

 

در همین راستا مجموعه مدارس ناصرنوین که در ناحیه7مشهد مقدس مستقر هستش سالانه اقدام به ترمیم ، تغییر ، تعمیر و زیباسازی مدارس خویش کرده و تلاش براین است تا محیط جذاب و متنوع باشد.

همچنین در طول سال پرسنل و دبیران مجموعه ناصرنوین دنبال بهانه تشویق و تقدیر فرزندانتان هستند چون تشویق در ضمن تحصیل یک انرژی مثبت  خوبی به دانش آموز تزریق میکند و آن روز حال دانش آموز خوب خواهد بود؛ تشویقی از جنس کارت امتیاز ، تشویق کلاسی یا نمره ای ، چاپ اسم و عکس افراد روی پوستر و بنر یا درج در کانال مدرسه و…

دیدگاهتان را بنویسید