نصب تقویم آموزشی و تربیتی مجموعه مدارس ناصر نوین

نصب تقویم آموزشی و تربیتی مجموعه مدارس ناصر نوین صرفا جهت نظم بهتر و بیشتر اهداف آموزشی ، تربیتی ، فرهنگی ، پرورشی و.. بوده و مجموعه ناصرنوین در نظر دارد تا با اجرای مستمر و هدفمند این تقویم آموزشی ضمن ارتقای سطح کیفی آموزشی مجموعه ، به ساختار مجموعه نظم و انضباط خاصی ببخشد تا چهار شعبه مجموعه مدارس ناصر نوین همانند چهار ستون یک بنای محکم همراه و همزمان و همسو با هم بالا بروند.
نمیشه در یک بنا دو یا سه ستون بزرگتر از ستون دیگر بنا باشند!!! بر همین اساس بایستی شرایط به نحوی باشد که چهار ستون یا چهار شعبه ناصرنوین در یک چهارچوب مشخص و تعریف شده رشد کرده و توانسته باشیم با کیفیت آموزشی چهارشعب خویش نظر والدین و دانش آموزان گرامی را جلب کرده باشیم.

در همین راستا به همت همکاران گرامی بلاخص آقای علیرضا نجفی بعنوان معاونت کل چهار شعب ناصرنوین و آقای محمود کلالی بعنوان طراح گرافیست و مدیر پایه هشتم مجموعه ناصرنوین برنامه ای هدفمندی تحت عنوان تقویم آموزشی و تربیتی ناصرنوین طراحی کرده که قابلیت اجرایی  برای کل سال را داشته باشد؛ 

این تقویم آموزشی هم اکنون در چهار شعبه مجموعه مدارس ناصر نوین نصب و قابل رویت عموم هستش؛ بااحترام و تشکر از وقتی که برای این محتوا گذاشتید؛ تیم تحقیق و توسعه مجموعه مدارس ناصرنوین با شعار بهترین ها در بهترین در خدمت شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید