در حال آماده سازی و تجهیز کارگاه کامپیوتر

ارتقای کیفیت آموزشی اولویت اول مجموعه مدارس ناصرنوین

با رشد جوامع بشری و ارتقای سطحی کیفی زندگی و دیجیتالی شدن خیلی از قسمت های زندگی مجموعه مدارس ناصرنوین هم چندین سال است که آموزش های دروس خویش را بصورت دیجیتال و از طریق سایت یا کلاسهای مجهز به کامپیوتر ، لپتاپ ، دیتا ویدئوپروژکتور و.. برگزار  می کرده و میکند.

حتی در ادوار گذشته ما کلاسهای هوشمند مجهز به تخته تمام دیجیتال براساس آخرین متدهای آموزشی هم تعبیه کرده و قابل استفاده دبیران جهت تسهیل فرآیند آموزشی بود. که بازخورد مثبتی نیز به همراه داشت.

درحال حاضر مجموعه مدارس ناصرنوین بعد از برگزاری چندین جلسه و مطرح کردن چندین نظرسنجی مختلف به این نتیجه رسیدیم که در آینده های نزدیک ما بایستی آموزش مهارت های کاربردی را نیز در خلال سال تحصیلی به دانش آموزان ارائه بدهیم.

مواردی که فرزندتان در زندگی روزانه خویش با آنها در ارتباط هستش؛ که مهمترین آنها همین کارگاه آموزشی-عملی کامپیوتر هستش و در این راستا به لطف و همایت مسئولین مجموعه ناصرنوین مکانی برای این موضوع اختصاص پیدا کرد و طبق برنامه ریزی ها و کارهای برآورد هزینه ؛ تجهیز و ساخت کارگاه کامپیوتر ناصرنوین استارت خورده است.

فضایی آموزشی مناسب دانش آموزان متوسطه مجهز با بهترین سیستم های روز در کنار برنامه ریزی های هدفمندی که بعدا به دبیران مجرب ابلاغ میشود ؛ صرفا جهت آموزش مهارت های کاربردی فرزندان شما والدین گرامی.

دیدگاهتان را بنویسید