اعلام کلاس بندی و برنامه درسی پایه نهم فلاحی

اعلام کلاس بندی و برنامه درسی
🌟🌟
پایه 🔶🔶🔶🔶 ۶ کلاس نهم
🌟🌟
شعبه 🔷🔷🔷🔷نهم فلاحی ۴۵ پلاک۶۶
🌟🌟
بازگشایی مدرسه : شنبه ۱مهر ساعت ۷:۱۵

به رسم همه ساله مجموعه مدارس ناصرنوین ابتدای سال و علی الخصوص اول مهر ماه چون دانش آموزان مختلف در کنار هم قرار گرفته و با طیف گسترده ای از علایق و سلایق مواجه هستیم؛ مدیریت و برنامه ریزی شورای اداری مجموعه مدارس ناصرنوین براین اساس عمل میکند که کلاس بندی چهار شعب مختلف ناصرنوین براساس معیارها و شاخص های از پیش تعیین شده بالانس و متوازن سورت شده باشد تا در وسط سال با این قضیه مواجه نشده باشیم که یک کلاس زیادی قوی و یک کلاس به نسبت سایرین زیادی ضعیف باشد.

برهمین اساس سورت دانش آموزان و دبیران انجام و کلاس بندی صورت میگیرد؛ در ادامه از طریق مسیرها و راه های ارتباطی با والدین ارتباط گرفته میشود که احیانا در  موارد خاص و مهم که عمدتا دلیل موجه یا پزشکی و … موجود باشد؛ آن هم به صورت موردی جابجایی دانش آموز داشته باشیم برای کنترل و جمع بندی نهایی این قضیه مجموعه مدارس ناصرنوین طبق یکی برنامه ریزی و تقسیم وظایفی مدون مسئولیت این امور را برعهده خواهد گرفت.

مسئولیت این امور زیر نظر شخص آقای میرزایی بعنوان مدیرکل مجموعه و نماینده موسسین سپس آقای نجفی بعنوان معاونت کل چهار شعب ناصرنوین و در ادامه بقیه همکاران صورت خواهدگرفت.

تمام تلاش مجموعه ناصرنوین این است تا دانش آموزان در آسایش و آرامش مدرسه باشند و خانه دوم خویش را به معنای واقعی کلمه درک کنند؛ از طرفی خانواده های گرامی بتوانند با حداقل دغدغمه ممکن به امورات خویش برسند. ما براین اهداف خود مجدانه پیگیر خواهیم بود تا باشد جامه عملی بر هدف اصلی مجموعه یعنی بهترین ها در بهترین.

بااحترام؛ تیم تحقیق و توسعه مجموعه ناصرنوین

دیدگاهتان را بنویسید