اردوی مطالعاتی ناصرنوین

گوشه ای از برگزاری موفق اردوی مطالعاتی ناصرنوین

ایده برنامه اردوی مطالعاتی مجموعه مدارس ناصرنوین بر میگردد به ایام کرونا که کلاسها بصورت غیرحضوری بود!!! خب براساس استقبال پرشور والدین و دانش آموزان برای چندسال متوالی این ایده عالی در مجموعه مدارس ناصرنوین باموفقیت برگزار شد.

در خلال درس خواندن دانش آموزان شعب مختلف مجموعه مدارس ناصرنوین با همدیگر آشنا شده و ضمن اجتماعی تر شدن بچه ها با تعامل های دوطرفه ؛ فرایند دوست یابی هم بین دانش آموزان شعب مختلف برقرار میشود. و این موضوع باعث نشاط بچه ها بوده و درس خواندن براشون دیگه خسته کننده نبوده و نیست.

البته اردوی مطالعاتی مجموعه مدارس ناصرنوین مثل الباقی امور آموزشی-فرهنگی مجموعه قواعد و قانون خاص خودش را داشته و یک نسخه از برنامه کلی اردوی مطالعاتی ناصرنوین تحویل خانواده ها داده میشد که کامل بدانند در چه روزی دقیقا چه برنامه ای برای دانش آموزان در حال برگزاری هستش!!!

برنامه اردوی مطالعاتی ناصرنوین با حضور و غیاب ساعت 8 صبح آغاز می شد؛ سپس دانش آموزان ضمن سایلنت و تحویل گوشی های خودشان استارت آغاز مطالعه را می زدنند؛ تایم های مطالعه ، پذیرایی ، تفریح ، ورزش ، نهار و.. جوری بود که دانش آموزان از دوره پیش روی خودشان لذت برده و با خستگی کمتر مطالعه دروس را کامل کرده و آماده امتحانات و رشد معدل باشند.

دیدگاهتان را بنویسید