برگزاری آزمون های ناصرنوین

برگزاری امتحانات باضوابط و سختگیری در تقلب!!!

اینکه ضوابط امتحانی به نحو احسنت در امتحانات مجموعه مدارس ناصرنوین حاکم و جاری باشد از خطوط قرمز مجموعه ناصرنوین بوده ، است ، و خواهد بود!!! چون معتقدیم دانش آموز در رنج سنی خاصی قرار داشته؛ از محیط و افراد تاثیرپذیری بالایی داشته و مسئولیت مجموعه ناصرنوین در متوسطه اول تقویت پایه درسی دانش آموزان است. 

پس سخت گیری در امتحانات برای موارد فوق بیش از پیش احساس میشود؛ اگر خدای ناکرده دانش آموز به تقلب عادت بکند دیگه تغییر نگرش او سخت خواهد بود؛ مدیریت امتحانات مستمر کلاسی برعهده دبیران بوده اما در امتحانات هماهنگ و آزمون های نصر مدیریت اصلی با مسئولین دفتر مدرسه بوده و نظارت دقیق تری بر امتحانات حاکم خواهد بود.

در بحث امتحانات نوبت اول و دوم شرایط براساس ضوابط و قوانین ابلاغی از سوی آموزش و پرورش بوده که مجموعه مدارس ناصرنوین هم بر همین اساس عمل کرده و یکی از شعب بعنوان حوزه امتحانات رسمی معرفی شده و دانش آموزان براساس شماره صندلی و براساس یک سری شاخص های امتحانی در لیست استقرار  قرار خواهند گرفت.

در بحث مهم مراقبت های امتحانات نوبت ، دبیران مجرب مجموعه مدارس ناصرنوین براساس یک سرس شاخص های امتحانی و طی یک جلسه در دفتر مدرسه مصوبات برنامه مراقبت دبیران برای امتحانات نوبت چیده خواهد شد.

در طول امتحانات دبیران طبق یک دستورالعمل خاص منحصر به مجموعه ناصرنوین دائما بصورت رندوم و تصادفی جابجا خواهند شد تا صحت امتحانات نوبت براساس ضوابط امتحانی و پارامترهای مجموعه ناصرنوین انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید